Schrijf in voor marketing en sales tips

Warriors Against Cancer

Marketingadvies
Warriors Against Cancer
Op een heel ontspannen en organische manier bereikten we nieuwe inzichten over onze organisatie, ons product en onze merkidentiteit. - Vanessa Bossuyt

Warriors Against Cancer wil mensen met kanker helpen hun gehavende zelfbeeld te herstellen, tijdens en na het genezingsproces. De vzw moedigt Warriors aan om hun innerlijke kracht en zelfvertrouwen opnieuw te ontdekken.

 

Vanessa Bossuyt - samen met vele vrijwilligers - de drijvende kracht achter de vzw Warriors Against Cancer nodigde Smart-boost uit om als objectieve buitenstaander naar hun merk te kijken. Tijdens vier strategische sessies rond marketingconcept, merkidentiteit, communicatie en sales definieerden we verbeterpunten in de communicatie en het concept. Hierbij focusten we zowel op de eigen leden, de buitenwereld als de potentiële sponsors en partners.

Samen stelden we een plan van aanpak op om stapsgewijs te groeien op vlak van marketing en sales met als doel efficiënter te werken. Alle aanbevelingen van Smart-boost kregen ze gebundeld in een strategische handleiding. 

Ook de nieuwe baseline 'Through art we inspire' werd geboren tijdens het traject.

Een ander actiepunt was media-aandacht krijgen voor de lancering van hun nieuwe fotoboek 'Cirque Ancien'. Smart-boost bouwde aan hun geloof dat dit zou lukken en ondertussen mochten ze hun boek al voorstellen bij Van Gils & gasten op de VRT.

Ook in de toekomst blijft Smart-boost fungeren als klankbord voor Vanessa Bossuyt en haar enthousiaste vrijwilligers.

Wil je meer weten over Warriors against cancer? Bezoek dan hun website, bestel hun nieuwe boek, of bekijk het interview tijdens Van Gils & gasten.