Schrijf in voor marketing en sales tips

't Fermetje Woesten

Sales- en marketingadvies
't Fermetje Woesten
Bavo is onze 'werkpsycholoog': hij luistert en pakt aan! - Valerie Bakelandt

Zaakvoerders Valerie Bakelandt en Tom Yde van restaurant 't Fermetje in Woesten zetten in op 'gezelligheid'. Op culinair vlak verrassen ze hun gasten met lekkere gerechten en seizoensgebonden suggesties.

 

Uitdaging

Tom en Valerie willen hun zaak nog duidelijker profileren, de doelgroep verruimen en pro-actief klanten werven in een ruimere regio.

 

Aanpak

Onze audit bracht een klare kijk op zowel de kansen als de werkpunten. Met die informatie stelden we het marketing- en salesplan op. Dat fungeert als een houvast om de doelstellingen te bereiken. We blijven gefocust door regelmatige evaluaties en gesprekken. 

 

Resultaat

De klanten van 't Fermetje reageren positief op de subtiele wijzigingen in het marketingconcept. Door online te adverteren op Facebook en een permanente Google AdWords campagne bereiken we wekelijks duizenden potentiële klanten. Deze inspanningen zorgen voor een constante instroom van nieuwe klanten naar het restaurant.