Schrijf in voor marketing en sales tips

Cupido schiet raak met social media advertising


Bereik de juiste doelgroep met social media advertising.

Cupido in Ieper: opgelet voor rondvliegende pijlen!

Onder de noemer Cupido in Ieper richten zeven handelaars uit Ieper hun pijlen op mensen die gaan trouwen. Met de Cupidobox inspireren ze huwelijkskandidaten om van hun trouwfeest een onvergetelijk moment te maken. Bovenop die inspiratie bevat de box een uitnodiging voor de Cupidodagen: een week van opendeurdagen bij de handelaars met tal van voordelen en acties voor de gelukkigen.

 

Cupido zet zijn vizier op scherp

Leuk concept die Cupidobox! Maar hoe krijg je die box bij de vooropgestelde doelgroep? Smart-boost. maakte de initiatiefnemers warm voor een social advertising campagne. Succes gegarandeerd... als je de exacte doelgroep weet te targetten.

 

In dit geval kwam het erop aan om de parameters zoals interesses en gedrag zo in te stellen dat de advertentie met quasi zekerheid die mensen bereikte die een huwelijk aan het voorbereiden waren. Wie klikte op de advertentie kwam terecht op de aantrekkelijke landingspagina van Cupido in Ieper. Op deze pagina - uitgewerkt door een partner van Smart-boost. - konden de bezoekers de Cupidobox bestellen. Eenvoudig, toegankelijk en origineel.

 

Cupido schiet recht in de roos

In 2018 vroegen een recordaantal koppels een Cupidobox aan. Gesteund door dit succes liep de campagne opnieuw sinds nieuwjaarsdag met ook nu weer erg goede resultaten. Veel trouwlustigen - vooral nieuwe klanten - zullen tussen 9 en 16 februari hun weg vinden naar de Ieperse winkels.

 

Vele keren raak met één pijl

Een social advertising campagne is superefficiënt op vlak van budget, resultaat en impact. Het budget is beperkt dankzij het erg gerichte bereik. Het resultaat kan niet missen, want je mikt op een geïnteresseerd publiek. Bovendien is de actieradius onbeperkt, want online is de wereld pas echt een dorp.

Heb je zelf een box besteld? Hou je brievenbus in de gaten, want ze worden binnenkort verdeeld.

Overweeg je ook om de kracht van social media in te zetten? Schakel Smart-boost. in voor een doeltreffende social advertising campagne. Contacteer ons vandaag nog.

 



Gerelateerd

Luisteren loont.

Lees hier hoe dit filmpje van een vader en zijn zoontje kan leiden tot een succesvol verkoopgesprek.

Lees verder
Maak indruk met je elevator pitch

Krijg je - zoals in mijn geval - een microfoon onder je neus geduwd of word je tijdens een netwerkevent aan iemand voorgesteld, dan krijg je welgeteld 20 seconden om jezelf te introduceren én interesse te wekken bij je gesprekspartner.

Hoe je dat doet, lees je in dit blogbericht.

Lees verder
Zo verkoop je jouw vakmanschap.

Arne Deloffer is schoenhersteller. Zijn schoenmakerij Josini kan je vinden in het centrum van Ieper.

Hoe hij zijn vakmanschap verkoopt? Dat lees je hier.

Lees verder