Schrijf in voor marketing en sales tips

3 tips om je met jouw bedrijf te onderscheiden.


Afgelopen editie van de Intirioávakbeurs werd de start-up van onze klantáVintage & Co verkozen tot tweede ‘Best New Exhibitor’. á

á

Wat kan u van Vintage & Co leren om je met jouw bedrijf ook te onderscheiden?á

Onze klant Vintage & Co werd verkozen tot tweede 'Best New Exhibitor' tijdens de 2015 editie van de Intirioávakbeurs.á

Ze verkopen een collectie hoogwaardige leders met een natuurlijke uitstraling of een bijzonder vintage aspect. De huiden worden minimaal bewerkt en zo zorgen littekens en kleine onvolmaaktheden voor het unieke karakter.á

smart-boost. stond in voor de strategische branding van Vintage & Coáen ook deáhuisstijl en hun website werden uitgewerkt door onze partner.

á

Dit zijn onze 3 tips om je met jouw bedrijf teáonderscheiden:á

á

1. Wees transparant

Kenners kiezen bewust voor dit exclusieve meubelleder. Het opzet is echter om elke meubelstoffeerder, interieurarchitect en consument vertrouwd te maken met de unieke specificaties van het product.

Deze filosofie komt tot uiting in de slogan “The Glorious Imperfection of Natural Leather”.

á

2. Zorg voor eenvoud

Een vintage Chesterfield en een stierenschedel zijn vrijwel de enige in het oog springende attributen om het merk te ondersteunen. De doelstelling hiervan is om de aandacht bij het product te houden.á

De collectie is opgebouwd rond een selectief aantal huiden waardoor ze makkelijk werkbaar is en er wordt ook eenvoudig gecommuniceerd.

Het resultaat is een duidelijke en begrijpbare merkboodschap.

á

3. Doe aan 360 graden marketing

Natuur, imperfectie en kracht zijn slechts enkele associaties met het merk. Deze kenmerken komen voor in alles wat Vintage & Co onderneemt: huisstijl, stalencollecties, website, beursstand, …

Dit zorgt voor een consistente en coherente merkbeleving maar ook voor eenázeer hoge herkenbaarheid.

á

Meer info:áwww.vintageco.be

á

á



Gerelateerd

Forward event - exclusief voor ondernemers

Smart-boost. stippelt eventstrategie uit voor een exclusief evenement voor ondernemers.

Lees verder
6 tips voor betere prospectie.

Bij prospectie ga je op zoek naar nieuwe klanten. Prospecteren biedt vele mogelijkheden, maar vergt discipline om een succesvolle respons te verkrijgen en je doelstellingen te bereiken.

Deze tips helpen jou daarbij.

Lees verder
Maak indruk met je elevator pitch

Krijg je - zoals in mijn geval - een microfoon onder je neus geduwd of word je tijdens een netwerkevent aan iemand voorgesteld, dan krijg je welgeteld 20 seconden om jezelf te introduceren Ún interesse te wekken bij je gesprekspartner.

Hoe je dat doet, lees je in dit blogbericht.

Lees verder